Wednesday, November 7, 2012

marah and ego ?? isn't that alway happen to u ?

hmm .. pasti nyer kat dunie nie tak  ade sape pun suke kene marah kan ... org melakukan kesilapan, itu pkare biase lah kan .. tak ad sape pun sempurne kat dunie ni kan ... jd ???? jd fhm2  lah kan ...... waimah org tuh melakukan kesilapan sekali pun bnyk cara untuk menegur .. marah merupakan cara yg terakhir untuk menegur kesilapan seseorg tuh setelah di tegur dgn baik beberapa kali ... tp ape perasaan anda jika baru pertama kali melakukan kesilapan itu lalu anda di marah bagai nak giler .. pasti rase mcm nak cocok2 org yg marah tuh dgn lidi kan ... saket bole ??? sile lah fhm ... boleh jer kan tegur sesorag dgn care baik-baik ... tegur lek lok ...boleh kan ???????????????????? mule2 boleh lah terime tp bile da kene berkali2 sape yg tahan .... sabar lahwahai hati... :'( ego ?? hmmm malas nak ckp pnjg ... lupe kan je lah ....

2 comments: