Monday, December 30, 2013

heart

kenapa persoalan mengenai hati tak pernah ad penghujung nya eak ? tersiksa jiwa dan raga bila pikir kan tenteang hati ini . knp rase ini sakit sgt ? kadang-kadang aku rebah dengan perasaan ini . Allah ... aku yakin dengAn aturanMu sebaik-baik aturan , engkau memberikan apa yang hambamu perlukan . ya ... aku cuba menjadi kuat , aku cuba menjadi gagah , aku cuba hiasi hari-hari dengan nikmat keindhanmu , jika persoalan hati ini tiba2 menyelinp masuk ,kadang-kadang aku rebah, aku pegang Ya Allah kau tenangkanlah hati aku , sungguh aku pegang pada janji2 ku akan aku tggu untuk lima tahun , jika dia benar untukku hadirkanlah dia untukku saat aku gembira lalu membawa khabar gembira untukku , namun jika dia bukan untukku .. dia berikanlah dia isan yang lebih layak dariku untuk nya, doaku untuk mu adalah sepanjang hidupku , :')

No comments:

Post a Comment