Tuesday, May 29, 2012

Mr.Hole ?


holla ! oke sebenarnye aku tak tahu nak update ape .. memandangkan kan aku tengah geram dengan Mr.hole tuh so aku nak cerita banyak2 pasal die .. semua rahsia beliau akan beta bongkarkan di sini .. kah2 mr.hole sila lah marah ..beta sgt takut ! =,=' .. mr. hole nie memang sangat rajin .. rajin carik pasal dengan org lepas tu gaduh2 sampai baling2 selipar,batu,motor,kereta kalau ada air kat situ kompom kene simbah dengan air ..
lagi satu die nie memang sangat agas .. nah aku bg kome sumua tgok pic dier yang sgt agas tu oke ..jgn mara yer mr.hole :p

nak terbang mcm atromen konon .. agas !
see lah gaye dia tuh .. keanak2kan kan ? mr.hole bole tak anda berperangai selari dgn usia anda ? bole ?tak payah nak minat sangat dengan atomen kau tuh oke .. cerita tu memang 'sangat sesuai untuk ditonton anda yer mr.hole'  


tp aku mcm tak percaye lah kan mr.hole yg hati batu kpale batu sgale bagai batu an #terok nyer aku ngutok dier ,, kesah ape aku ,,aku tga geram ngn kaw nie taok ! tetibe setelah aku merase ketenangan hidup tanpa d ggu mamat agas nie selama beberape abad ttbe pada satu pg yg indah dgn angin sopan2 berjalan ada angin yg menyatakan bawahasanyer mr.hole nie RINDU kat aku .. teruja?plislah .. mamat nie bkn rindu ap .. rindu nak baling selipar n batu kat aku ..sampai lebam2 tw kau buat aku cagitu wahai mr.hole . benci kaw !
aku sebenarnye ingin nyatakan apa yang kau da tipu sama ini permaisuri .. tapi jari jemari beta yang runcing ini da bengkak2 type citer pasal kaw MR.HOLE .. siap kau kalau aku terjumpe kau bersama nikon kesayangn kau itu .. aku amik nikon kau tuh .. campak kat dlm longkang yg paling dalam .. kah3 .. baek kan aku ? jangan risau ye mr.hole ,aku sentiasa maaf akan dikau cewah~ segala soya kau bagai itu semua aku dah halal kan ..




oke fine aku tsk takut cite pasal mr.hole tu
walaupun die tu suke mendrem2 orang ado den kesa ?

c.u.n.p





No comments:

Post a Comment