Monday, June 4, 2012

ikhlaskah anda ? ;")

bismilahirahmanirrahim .. ikhlas ? rela ? suka hati ? apakah itu sama ? sama keRR ?  ya Allah jadikan lah hambamu seorang yg bersyukur dan sentiasan ikhlas dalam menerima apa pun perkara .. huuuuu~ oke ! knp nie ?? knp berat sgt ntok aku ikhlaskan hati nie untuk berkawan dgn dier ..?? knp ?? sebab mak ayah die ? k fine .. walaupun ayah die ckp cagitu kat aku die minta itu ini kat aku fine ! aku boleh buat .. tp knp die tak ckp kat ank die swoh buat pkra yg same mcm mne die suruh aku buat sampai aku jadi benci giler dgn ank die ! walaupun da 7 tahun bnd nie berlaku .. terase seperti semlm jer .. huh .. benci a ! tragedi nie sgt tragis ! walaupun bermaaf-maafan di hari raye da buat tp bak kate cg aku memaafkan org memang senang tp untuk melupakan perbuatan nyer sgt mustahil kerana dia melibatkan dua bnd .. oke mmg sgt susah ! so kpd yg berkenaan sila JAUH kan diri anda diri bala bencana ! wassalam

#kenapaemosisangatnie?takbaiklahistighfarbanyk2 ;)

No comments:

Post a Comment