Wednesday, October 16, 2013

damai yg ku cari

Allah sekali lagi hatiku di duga . mungkin engkau terlalu mencintaihambamu dan mahu hambamu sentiasa ingat akan dikau justeru itu sering di duga hamba ini . namun kuatkah aku untuk lalui semua ini . knp pekara sebegini berlaku pada aku . Ya ! mungkin dosa ku terlalu bnyk seperti pasir di tepian pantai .oleh kerna sayang itu , eangkau menegur aku , beri akan aku ujian yang mana sakit dan perih namun mungkin bnyk rkifarah nya di sebalik semua ini . Ya Allah bantu lah hamba dlm meneroka di dunia yang fana ini , Ya Allah tetapkanlah hatiku hanya pada mu , tambahkanlah imanku kepda mu , ampunilah segala mcm dosa2 hamba samada sedar atau pon tidak . Ya Allah pimpin lah tangan ku ke jalanmu , dakaplah aku agar aku merasa ketenanganmu  yang tidak mungkin aku dapat selain darimu , amin ya rabb :'(

No comments:

Post a Comment