Saturday, October 12, 2013

HAMPIR KE PENAMAT

Fuh kanan fuh kiri . sangap hembus sangap hembus sedo2 dah hampir ke penamat semaster 3 di politeknik merlimau melaka maju jaya . maka kini bnyk lah kenangn yg tercipta dari hari MSK hingga lah forum perdana bersama USTAZ AZIZUL ASRI . 

oke . sem nie ana di amanahkan untuk menyeliakan 2 program . alhamdulillah selesai sudah dengan jaya nya insha'Allah . di mulakan program marhaban 4 legend poli . dan program ku yg kedua iaitu . forum perdana bersama ustaz azizul asri bertajuk SAYA NAK KAHWIN MUDA ! sehingga ke hari ini ana terkesan dengan tajuk itu . ahaks! . bagi ana forum tu nice sgt . tidak kering gusi dibuat nya . walaupun pelbagai dugaan yang datang dari sebelum program sehinggalah selepas program . alhamdulillah dengan bantuan Allah yang maha esa dapat kami pelaksana program terutama pengarah program dpt mengatasi nya walau sesukar dan sesakit untuk dihadapi . mungkin itu semua ada rahmat yang tersimpan. ana cuma lah penyelia program namun sakit nya kite bersama2 rasakan . menangis dan ketawa bersama kite bersama . yang cute nya usai program pengarah program (MUHAMAD NAZMI BIN ISMAIL ) to all my sayang . jangan cepat mengalah walau apepun yang berlaku hapilah dengan hati yang tenang . akaq sentiasa doakan yang terbaik buat adiq2 akq yang akq sayang sgt2 . hari2 bersama adeq2 akaq merupakan mimpi indah yang tidak dapat akaq lupakan . sayang adeq akaq semua . semoge ukhwah kite sentiasa dirahmati Ilahi insha'Allah :') jage akhlak dan kelab tu baik2 ye anak2 

back to the topic act nak mention final dah dekat . dupdap2 je jantung nie . semoge di permudahkan segala urusanku . then on 2nd dec mula dah prktikal . ohok takot~ . oke lampu kt kepale mkiin malap maka dengan ini ijin kan patik mengundurkan diri. segala memori akan ana semat kan di dada mcm pakai name tag tuh .. jihad fi sabillillah !

No comments:

Post a Comment