Tuesday, March 12, 2013

pelik

assalamualaikum ,,,,
hmmm sekarang kan kan kan aku pelik sangat dgn diri aku ... perubahan yg pelik2 .... now aku rase cepat sangt penat .. kejap kejap penat ... jalan sket penat ... em berat aku dari 49.9 kg skrg jd 46.9 kg yg nie aku suke ... tp ape yg aku tak suke nyer n aku rase pelik sangat2 knp skrg aku rase cepat sangt penat ... n sentiase rase haus ... sebelum ni tak pernah pon rase cagini ... adakah di sebab kan kesan suntikan tu ? kesan bengkak suntikan tuh pon tak hilang lg ... saket weyh.... tape2 sabr .... paling tak syok bile aku xcted buat kerje tetibe rase lelah sgt2 ... knp nie .. hmm ya Allah moge2 ta ad pape yg berlaku ... aminnnnn.... hmmmm lately nie tangan, bibir n tapak kaki aku skrg pon kerap rase kebas n seram sejuk jer ... eish pelik nie ... knp kah ?? just think +ve ta ad ape yg berlau pon ira ... dats ollsss .. enough pikir yg merepek2 ....

publisshhhh !

No comments:

Post a Comment